Вітаю Вас Гість |

П`ятниця, 22.09.2017, 07:01

Наші розумники
Категорії
Інформатика [1]
Фізика [0]
Астрономія [0]
Математика [0]
Географія [0]
Хімія [3]
Біологія [0]

 

Для вчителя


Головна » Файли » Природничі дисципліни » Хімія

Конспект уроку
21.02.2016, 12:38

 

Тема уроку.   Фізичні та хімічні явища

Цілі: узагальнити знання про фізичні та хімічні явища; удосконалити навички самостійно отримувати певні знання, вміло застосовувати їх на практиці; вчити грамотно працювати з інформацією, вибирати головне, систематизувати отриману інформацію;  вчити критично мислити, окреслювати завдання для вирішення проблеми, робити висновки; знайомити учнів із груповим підходом до навчання.

Матеріально – технічне та дидактичне оснащення уроку:   ноутбук, проектор, презентації, картинки із фізичними та хімічними явищами.

Тип уроку: узагальнення та  застосування знань, умінь і навичок

Вид уроку: захист навчальних проектів

Прогнозовані результати: учні закріпили й скорегували знання з теми, набули практичних умінь обирати матеріал та готувати презентацію, працювати у  групах.

Хід уроку

І Організаційний етап

Добрий день! Сьогодні ми з вами на уроці узагальнимо знання про фізичні та хімічні явища, проаналізуємо як часто ми зустрічаємося з цими  явищами у повсякденному житті. Ви усі отримали попередньо завдання, підібрали матеріал відповідно до теми і сьогодні, використовуючи різні форми презентацій ознайомите нас із своїми напрацюваннями.

ІІ Актуалізація опорних знань, мотивація пізнавальної діяльності

Але спочатку давайте швиденько пригадаємо значення окремих понять.

Мозковий штурм

  • Зміни, які відбуваються навколо нас називаються….(явищами).
  • Явища, які відбуваються без зміни складу речовин називаються … ( фізичними).
  • Явища, які пов’язані із перетворенням речовин називаються… ( хімічними).
  • Які явища зображені на картинках?

ІІІ Представлення результатів навчальних проектів на теми:

Хімічні явища у природі

Хімічні та фізичні явища у харчовій промисловості

Процеси, які спостерігаються при використанні хімічних засобів у побуті.

Використання хімічних засобів для дотримання особистої гігієни.

Фізичні та хімічні явища в усній народній творчості.

ІV  Рефлексія

Отже, ключове слово, яке ми сьогодні використовували було ….(Явища). Ми закріпили вміння розрізняти …..(фізичні і хімічні) явища та переконалися, що ці процеси відбуваються постійно.

Гра «Знайди помилку»

Учень Андрійко, повернувшись з уроку подумав «Тепер я знаю багато хімічних явищ! Ось, наприклад:

  • випаровується вода з калюжі;
  • мама гасить соду оцтом, готуючи пиріг;
  • охолодження напоїв у холодильнику;
  • горять іменинні свічки;
  • з відкритої пляшки «Живчик»виділяється газ;
  • стовпчик термометра підіймається;
  • після додавання цукру чай стає солодким;
  • на цвяхах у гаражі з являється іржа;
  • іде  тепло від батареї опалення;
  • падає сніг.

 Яких помилок допустився Андрій? Які з наведених явищ відносяться до фізичних? До хімічних?

 

V Підбиття підсумків

«Відкритий мікрофон»

Кожен із вас повинен закінчити речення «На уроці мені сподобалося….»

 VІ Домашнє завдання: повторити як ми зображуємо хімічні явища; які ознаки хімічних реакцій.

 

 

Категорія: Хімія | Додав: kacevichluda
Переглядів: 235 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]